Dedicated Whatsapp for Apple iPad

Dedicated Whatsapp for Apple iPad

0

Social media giant Facebook-owned WhatsApp is working with dedicated apps for Apple’s iPad. In a tweet from WebTain Follow, WhatsApp is going to bring a different app for the iPad.

Webtainfo reported that this hint was found in the latest desktop version of the app for ‘Whatsapp for iPad’. However, the app for the iPad will not serve as a full-fledged single app, or will be used as a customer app, such as the WhatsApp web app, webtainfo.Right now there is no official WhatsApp app for the iPad. But customers can run WhatsApp through third-party apps from Aposto. Unfortunately, the experience of this kind of app is not as good.

WhatsApp is adding new features to attract customers in recent times. Recently this app has added ‘delete for alloy’ feature. The message sent to this feature can be taken back within 7 minutes. But before the user can see it on the other end.

Please comment, if you want to know your opinion.Because the next post topics are selected depending on your comment.

Become an “IT writer” you can “Guest post” to this site


অ্যাপলের আইপ্যাডের জন্য আসছে ডেডিকেটেড হোয়াটসঅ্যাপ

সোশ্যাল মিডিয়া জায়ান্ট ফেসবুক মালিকানাধীন হোয়াটসঅ্যাপ অ্যাপলের আইপ্যাডের জন্য ডেডিকেটেড অ্যাপ নিয়ে কাজ করছে। ওয়েবেটাইনফো’র এক টুইটে বলা হয়, হোয়াটসঅ্যাপ আইপ্যাডের জন্য একটি আলাদা অ্যাপ আনতে যাচ্ছে।

ওয়েবেটাইনফো’র প্রতিবেদনে বলা হয়, অ্যাপটির সর্বশেষ ডেস্কটপ সংস্করণে ‘হোয়াটসঅ্যাপ ফর আইপ্যাড’ লেখা থেকে এই ইঙ্গিত পাওয়া গেছে। তবে আইপ্যাডের জন্য আনা অ্যাপটি একটি সম্পূর্ণ একক অ্যাপ হিসেবে কাজ করবে নাকি হোয়াটসঅ্যাপ ওয়েব অ্যাপের মতো গ্রাহক অ্যাপ হিসেবে কাজ করবে তা নিয়ে কোনো তথ্য প্রকাশ করেনি ওয়েবেটাইনফো।এই মুহূর্তে আইপ্যাডের জন্য কোনো অফিসিয়াল হোয়াটসঅ্যাপ অ্যাপ নেই। কিন্তু গ্রাহকরা অ্যাপস্টোর থেকে তৃতীয় পক্ষের অ্যাপের মাধ্যমে হোয়াটসঅ্যাপ চালাতে পারে। তবে দুর্ভাগ্যবশত এইভাবে চালানো অ্যাপের অভিজ্ঞতা ততটা ভালো নয়।

হোয়াটসঅ্যাপ সাম্প্রতিক সময়ে গ্রাহককে আকৃষ্ট করতে নানা নতুন নতুন ফিচার যুক্ত করছে। অতি সম্প্রতি এই অ্যাপে ‘ডিলিট ফর এভরিওয়ান’ ফিচার যুক্ত করেছে। এই ফিচারে পাঠানো মেসেজ ৭ মিনিটের মধ্যে ফেরত নেওয়া যায়। তবে অবশ্যই তা অন্য প্রান্তের ব্যবহারকারী দেখার আগেই।

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY