Apple Programming Language for Google OS

Apple Programming Language for Google OS

0

Apple and Google have always been struggling in the smartphone market. In rare cases, they are trying to do something together.Now Apple’s swift programming language has created Google examples using their new Fussy operating system.

Google is working on Android as well as its own operating system is not new. Although Fussia OS is still the primary stage, it is being created to use smart lights in the future for phone or tablet.There is no doubt that developers will try to create an app for such an operating system. To make it easier, Google added some codes to use Apple Swift in Fusion.

It can be assumed that the iOS app can be operated directly on FOS OS. As a result, the operating system will be able to stand up to its head at the beginning.

Please comment, if you want to know your opinion.Because the next post topics are selected depending on your comment.

Become an “IT writer” you can “Guest post” to this site


গুগলের ওএস এর জন্য অ্যাপলে প্রোগ্রামিং ল্যাঙ্গুয়েজ

টেক শহর কনটেন্ট কাউন্সিলর : বরাবরই অ্যাপল ও গুগল স্মার্টফোন বাজারে লড়াই করে আসছে। খুব কম ক্ষেত্রেই দেখা গেছে তারা কিছু এক সঙ্গে করার চেষ্টা করছে।এবার অ্যাপলের সুইফ্ট প্রোগ্রামিং ল্য়াঙ্গুয়েজ তাদের নতুন ফুশিয়া অপারেটিং সিস্টেম ব্যবহার করে গুগল উদাহরণ সৃষ্টি করেছে।

গুগল অ্যান্ড্রয়েডের পাশাপাশি নিজস্ব অপারেটিং সিস্টেম নিয়ে কাজ করছে তা নতুন নয়। ফুশিয়া ওএস এখনো প্রাথমিক পর্যায় থাকলেও এটি ভবিষ্যতে স্মার্ট লাইট থেকে শুরু করে ফোন বা ট্যাবলেটেও ব্যবহার করার জন্য তৈরি করা হচ্ছে।এমন একটি অপারেটিং সিস্টেমের জন্য অ্যাপ তৈরি করতে ডেভেলাপাররা সচেষ্ট থাকবেন সন্দেহ নেই। সেটি আরও সহজ করার জন্যই ফুশিয়াতে গুগল অ্যাপল সুইফ্ট ব্যবহারের জন্য কিছু কোড যুক্ত করেছে।

ধরে নেয়া যেতে পারে, সরাসরি আইওএস অ্যাপকেই অল্প বদলে ফুশিয়া ওএস এ চালানো যাবে। এর ফলে শুরুতেই অ্য়াপ সংকট কাটিয়ে অপারেটিং সিস্টেমটি মাথা তুলে দাঁড়িয়ে যেতে পারবে।

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY