You can also join with “IT CareE WORLD” Community & Blog site

You can also join with “IT CareE WORLD” Community & Blog site

0

Welcome To “IT CARE WORLD” zone

IT Care World is an information and technology related community blog site. By this site you can see, know & understand IT related issues, IT education, tips and ticks, tutorials, technology tools and their use, market price , IT jobs, freelancing and outsourcing, district based IT news, etc. And has started its journey with strong conviction to develop as an open platform for learning.Which is still in progress in the future will be( inshaAllah ).IT Care World is an open platform where it can be easily integrated with information & technology related issues and to be involved in the service of data conservation.

This platform has two aspects: one for the respective IT related issues.Another one is the open-antenna of sharing opinion, help and inquiry, experience and expertise, its own art strategy, and the share of the voice text.This platform can be designed as an information window by anyone.It has already been associated with IT Care World department, district and upazila level IT publications.Many of them are join with us, who are freelancing and outsourcing experts, graphics and web designers, SEO and data entry experts, programmers, host providers, e-commerce entrepreneurs, different schools, college and university IT teachers, students Professional and amateur professionals, including people and organizations of different occupations.Through the use of these platforms they are constantly meeting the needs of the IT related information in one way, On the other side, they are only enriching their IT related knowledge through their own opinions, suggestions, and guidance.You can also join with us for speed up this site activities.

**You can also be a respected member of IT CARE WORLD .This site is affiliated with a fully functional IT entity program.***

An IT community that wants to be an IT Care World, where the acceptance of the opinions of both the wise or the unreliable people can be found.Here’s the continuation of  Challenging Appraisal “Online To Be The Source Of Income”.IT Care World is a well-organized and friendly community and blog site that separates this site from other sites.

IT CareE WORLD Community and Blog site may also be added to you: Click here to get a great idea of ​​how to register or sing-up & how to Guest post this site.

IT CARE WORLD

“IT WRITER” Resigtration or Sing-up Link : Clik here

Facebook Fan page : Like this page                          Facebook Group : Join with us

Twitter : Follow Us                                                    YouTube : Subscribe

Help-Desk : +8801626584340


IT CARE WORLD অাইটি কমিউনিটি এন্ড ব্লগ সাইটের সাথে যুক্ত হতে পারেন অাপনিও

IT CARE WORLD এরপক্ষ থেকে আপনাকে শুভেচ্ছা। অাইটি কেয়ার ওয়াল্ড একটি তথ্য প্রযুক্তি এবং টেকনোলজি সর্ম্পকিত কমিউনিটি ব্লগ সাইট। এই সাইটের মাধ্যমে অাইটি বিষয়ক অাপডেট, অাইটি শিক্ষা, টিপস এন্ড টিক্স, টিউটোরিয়াল, টেকনোলজি ডিভাইস পরিচিতি ও তার ব্যবহার, অাইটি পন্যের বাজার-দর,  অাইটি জবস, ফ্রিল্যান্সিং এন্ড অাউডর্সোসিং, জেলা ভিত্তিক অাইটি নিউজসহ বিভিন্ন শ্রেণীর অাইটি সর্ম্পকিত বিষয়কে দেখা, জানা, বুঝা, ও শেখার একটি উন্মুক্ত প্লাটফরম হিসেবে গড়ে তোলার দৃঢ় প্রত্যয় নিয়ে এর যাত্রা শুরু হয়েছে, যা এখনো অব্যাহত রয়েছে এবং ভবিষৎতেও থাকবে ইনশাল্লাহ। অাইটি কেয়ার ওয়াল্ড এমন একটি উন্মুক্ত প্লাটফরম যেখান থেকে অাইটি সর্ম্পকিত বিষয়গুলোর তথ্য সহজেই  সংগ্রহ করা এবং তথ্য সংরক্ষণের সেবা মূলক কাজে সম্পৃক্ত হওয়া সম্ভব।

এই প্লাটফরমটির রয়েছে দুইটি দিক একটি হচ্ছে অাইটি সর্ম্পকিত বিষয়গুলো জানার জন্য ।অার অপরটি হচ্ছে অাইটি সর্ম্পকিত নিজের মতামত, সাহায্য ও জিজ্ঞাসা, অভিজ্ঞতা ও দক্ষতা, নিজস্ব কলা কৌশল, ও অাইডিয়া শেয়ার করার এক উন্মুক্ত অাঙ্গিনা । যে কেউ নিজের মত করে সাজিয়ে নিতে পারে এই প্লাটফরটিকে এক তথ্য বাতায়ন হিসেবে ।ইতিমধ্যোই অাইটি কেয়ার ওয়াল্ড এর সাথে যুক্ত হয়েছে বিভিন্ন বিভাগ, জেলা ও উপজেলা পর্যায়ের অাইটি প্রেমিগণ, তাদের মধ্যে অনেকেই রয়েছেন যারা ফ্রিল্যান্সিং ও অাউটর্সোসিং এক্সপার্ট, গ্রাফিক্স ও ওয়েব ডিজাইনার, এস.ই.ও এন্ড ডাটা এন্ট্রি এক্সপার্ট, প্রোগ্রামার, হোস্ট প্রভাইডার,ই-কমার্স উদ্যোক্তা, বিভিন্ন স্কুল, কলেজ ও বিশ্ববিদ্যালয়ের অাইটি বিষয়ক শিক্ষক-শিক্ষিকা, ছাত্র-ছাত্রীবৃন্দ সহ পেশাদার ও অপেশাদারসহ নানা পেশার মানুষ ও প্রতিষ্ঠান। প্রতিনিয়ত তারা এই প্লাটফরমটিকে ব্যবহারের মাধ্যমে যেমন এক দিক থেকে অাইটি সর্ম্পকিত তথ্যের চাহিদা পূরণ করছে অার অপরদিকে তারাই অাবার তাদের নিজস্ব মতামত, পরামর্শ, অাইডিয়া ও নির্দেশনা প্রদানের মাধ্যমে আইটি বিষয়ক জ্ঞানের চাহিদা সমৃদ্ধ করছে ।অাইটি কেয়ার ওয়াল্ড সাইটের কার্যক্রমের গতি অারো বেশি দ্রুততর করার জন্য যুক্ত হতে পারেন অাপনিও ।

অাপনিও হতে পারেন IT CARE WORLD সাইটের একজন সন্মানীত সদস্য। এই সাইটি সম্পূর্ণ্য সেবা মূলক অাইটি কার্যক্রমের সাথে সর্ম্পৃক্ত।

অাইটি কেয়ার ওয়াল্ড হতে চায় এমন একটি অাইটি কমিউনিটি যেখানে বিজ্ঞ বা অবিজ্ঞ সবার মতামতের গ্রহণযোগ্যতা পাওয়া যাবে। অার এরই ধারাবাহিকতাই অাইটি কেয়ার ওয়াল্ড এর চ্যালেনজিং অভিব্যাক্তি ” Online To Be The Source Of Income” । অাইটি কেয়ার ওয়াল্ড একটি সুখৃঙ্খল নিয়মনীতিমালায় পরিচালিত ও বন্ধুসুলভ কমিউনিটি ও ব্লগ সাইট যা অন্যান্য সাইট থেকে এই সাইটকে পৃথক করেছে ।

IT CARE WORLD কমিউনিটি এন্ড ব্লগ সাইটে যুক্ত হতে পারেন অাপনিও : কিভাবে রেজিষ্ট্রশন করবেন, কিভাবে সাইটে পোষ্ট করবেন বিস্তর ধারণা পেতে Click করুন । (ভিডিও সহ টিউটোরিয়াল দেওয়া রয়েছে)

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY